come to my Fantastic World

Graphic post

Shermen-imagaination
Shermen-imagaination

ألا بذكر الله تطمئن القلوب

اللهم ارزقنا بألف القرآن أُلفة.. وبالباء بركة.. وبالتاء توبة.. وبالثاء ثوابا.. وبالجيم جمالا.. وبالحاء حكمة.. وبالخاء خُلة.. وبالدال دواء.. وبالذال ذكرا.. وبالراء رحمة.. وبالزاي زلفة.. وبالسين سناء.. وبالشين شفاء.. وبالصاد صدقا.. وبالضاد ضياء.. وبالعين علما.. وبالغين غنى.. وبالفاء فهما.. وبالقاف قوة.. وبالكاف كفاية.. وباللام لطفا.. وبالميم ملكا.. وبالنون نصرا.. وبالواو وقاية.. وبالهاء هداية.. وبالياء يقينا.. برحمتك يا أرحم الراحمين

Monday, May 21, 2007

شوفوا السرعة

33 comments:

Noony said...

تقريباً هي مركبة سوستة في صباعها
:)

سبحان الله

صاحب البوابــة said...

ههههههههههه

بصراحة سرعة غريبة للغاية

تحياتي

Reemo said...

تفتكرى هو ده السر اللى بيخليهم متقدمين عننا؟؟
looooool
تحياتى

محمد عبد الغفار said...

تعالى شوفى انت عامله الترقيم عندنا فى المصنع بترقم ازاى راقات قماش بماكينه وزنها حوالى كيلوا

البنت اللى عندنا تكسب

Hayam said...

اكيد بتنام وهي بتتخيل نفسها بتغلط في العد
وليه وجع القلب ده

shermen said...

Noony

أنا بقول كده بردوه

تحياتي يا قمر

------------------------
صاحب البوابــة

بس حلوه مش كده ؟

تحياتي

---------------------

REEMOO

مش للدرجة دي يعني ياريمو
مش عشان بتختم بسرعة
يبقوا تقدموا علينا
دي شوية فروق فردية
وايه يعني
هو احنا بيهمنا

تحياتي

----------------------

Mohamed A. Ghaffar

في أسرع من كده

معقول ده ؟
هآجي أشوفها بس قولي أسم المصنع

تحياتي

-----------------------

youma

جايز تكون بتفكر كتير في موضوع العد ده ده حتى تلاقيها بتنام وتعد من 1 لمائة عشان ما تغلطش تاني يوم
ههههههههههه
بس على رأيك ده وجع قلب

تحياتي

Eric Matt said...


هاهاهها صباح السرعة فعلا

أنا حنق عليها كتير

وعلى رأي نوني أنا عايز سوستة من دي

تحياتي لك من ماناساس البلد

zordeak said...

يا لهوى يا لهوى يا لهوى


ايه ده


يا لهوى يا لهوى


ايه البت دى

اللهم لا حسد

زمانها اتشلت دلوقتى

:)


متشكرين عالتاج اللى تحت

انا كده التاج ده جالى من اسراء واحمد مبرمج حر وسها وانتى


ربنا يزيد ويبارك

:)

هجاوب عليه بس كمان شوية بقى

اوك

;)

سندباد said...

لا اله الا الله وده من ايه بقي

Ma 3lina said...

ههههههههه ايه دا ماشاء الله

تقدم و الله

Yassmina said...

hi shermeen nice blogs

shermen said...

The Groom

هههههههههههه
صباح السرعة
روح خدولك سوسته
يا أخويا وأنا مالي

-----------------------

zordeak

حرام عليك ما تقرش عليها
دي شكلها غلبانه
زمانها أتكسرت من كتر النق

عموما أنا مستنية إجابتك على التاج
بسرررررعه


-------------------

sendbad

والله ما أعرف يا سندباد
لو تعرف أنت قولي

--------------------

Ma-3lina

شوفت متقدمين علينا حتى في السرعة

--------------------

yasmina

Merci Yasmina
Welcome to my blog
i wish u to repeat this visit
i'll go to ur blog

reri said...

يا ريتها تييجي تدي دوره للموظفين في مصر اللي بيوقفوا المراكب السايره وتقولك عدي علينا بكره أصل الختم مش معايا
هههههه
يمكن يبطلوا بيروقراطيه

سلامااااااااااااات

shermen said...

reri

على رأيك والله
ياريري

يمكن يبطلوا
تعطيل المراكب السايرة

سلامااااااات
يا قمر

MONDAHESH said...

علي فكرة رقم 63 ماتختمتش

:))

Monzer said...

على فكرة احنا برده بنبقى سريعين كده بس لما بنبقى بنعد فلوس بس
لكن لو موظف بيخلص شغل أجارك الله
فبيه حاجة تانية رجاء لما بتخلى مكان التعليق بره البوست نفسه بيبقى تقيل قوى خاصة الى عندهم النت تقيل
رجاء وآسف على تطفلى

Ahmed taher said...

اولا احنا ميهمناش حاجة حاجة
اذا كانوا هما سراع اوي كده في التوقيع
فحا عندنا بردع سرع في الاكل
دحنا ندخل موسوعة جنس كلوك للارقام الاياسية
ولا بيهمنا
ولا مؤاخذة
تحياتي يا شرمين

shermen said...

MONDAHESH

ياااااه إنت للدرجة دي أخدت بالك
خد بالك هتتحسد
ههههههههههههههه

---------------------

hapasa

أولا مرحبا بيك في مدونتي
ويارب تكرر الزيارة دايما

على رأيك والله إحنا فعلا بنبقى سريعين
في عد الفلوس بس

ممكن تفتح التعليقات في
new window
وهيه تبقى سريعه

-------------------

Ahmed taher

ندخل موسوعة جميس
كويس لينا مستقبل

تحياتي ياأحمد

Ahmed taher said...

انا جاي تاني اقولك زعلاااااان مووووت منك
كده يا شرمين
تقولي علينا كده اهي اهي اهي اهي اهي
لا لا متحاوليش انا خلاص زعلت بقولك متحاوليش
با احنا جتنا الارف روحي يا شيخة
الله يسامحك مكنش العشم اطلاقا
لا يمكن لا مناص ولابد
عقلي وقلبي غضبانيين عليكي
روحي يا شيخة وارجعي تاني
بوست ريري كشفك

تامر حسين said...

بتفكرني بيا ايام زمان بس كنت بعد فلوس بقي ههههههه

تحياتي

shermen said...

أحمد طاهر
هههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه


أنا مش قصدي عليك
ولا على حد معين
أنا أقصد
الرجاله الوحشين بس
هو أنت وحش
------------
ضحكتني والله يا أحمد
خلاص ماتزعلش

أنا كنت برد على بوست ريري
وكنت منفعلة بالكلمة بتاعت خلي البنات تقعد ف البيت

ما انا قاعده اهو ف البيت
أقعد أكتر من كده اذاي
حد يقولي

أنا زهقت من قعدة البيت دي

shermen said...

تامر حسين

نورتني بزيارتك
ويارب تكررها تاني

أنا كمان نفسي أعد فلوس

أصلي مفلسه

تحياتي

R.R said...

فكرتينى بمصر وموظفين مصر
:)

shermen said...

R.R

على رأيك

ايه ده هو انتي عايشه فين

Rosa said...

وااو يا شيرمين ايه دا
مرسي انك شاركتينا الفيديو دا
:)

shermen said...

rosa

بجد عجبك
والله أنا مبسوطه جدا


يارب دايما

تحياتي ليكي يا قمر

محمد مصطفى said...

لا حول و لا قوة إلا بالله
هي إحنا ناقصين إحباط

maioya said...

انا واثقه فعلا دلوقتي
من كتر القر عليها
اتشلت او حصلها حاجه :D

LOJAIN said...

سبحان الله
عااااااادى
نفس سرعتى و انا بغسل المواعين

:(((
اهىء



Regards:
Lojain :)

•«ρяoιd»•™ said...

ايه ده دا

ربنا معاها بقي

تحياتي

shermen said...

مادو

إحباط ليه بس يا مادو
معلش معلش

نورتني بزيارتك الجميلة
وأتمنى تكررها دايما

أسعدني مرورك
----------------------

may

هههههههههه
حرام عليكي بس أدعيلها
ما يجرالهاش حاجه
أنا هبخرها

نورتيني بزيارتك الجميلة دي

أسعدني مرورك يا قمر
--------------------
LOJAIN

هههههههههههههه
بذمتك بتغسلي المواعين بالسرعة دي
ده أنا بقعد فيهم ساعتين على الأقل

تحياتي
-------------------
•«ρяoιd»•™

صحيح
ربنا معاها من كتر القر اللي نازل يرف
والله معاك حق
أيوه كده الناس تدخل تدعيلها

نورت المدونات بتعليقك يا رامي

أسعدني مرورك

الحصان الأسود said...

هههههههههههه

ابعتوا هاتوا البنت دي تشتغل في مجمع التحرير

علشان محدش يقول ان ختم ورقة بختم النسر بياخد كذا يوم

هههههههههههههه

تحياتي يا شيرمين

shermen said...

الحصان الأسود

خلاص هبعتلها تيجي ف طرد
بس ماليش دعوة لو أتاخرت

صحيح شوفت مافيش أسهل من كده ختم


تحياتي


Powered By Blogger