come to my Fantastic World

Graphic post

Shermen-imagaination
Shermen-imagaination

ألا بذكر الله تطمئن القلوب

اللهم ارزقنا بألف القرآن أُلفة.. وبالباء بركة.. وبالتاء توبة.. وبالثاء ثوابا.. وبالجيم جمالا.. وبالحاء حكمة.. وبالخاء خُلة.. وبالدال دواء.. وبالذال ذكرا.. وبالراء رحمة.. وبالزاي زلفة.. وبالسين سناء.. وبالشين شفاء.. وبالصاد صدقا.. وبالضاد ضياء.. وبالعين علما.. وبالغين غنى.. وبالفاء فهما.. وبالقاف قوة.. وبالكاف كفاية.. وباللام لطفا.. وبالميم ملكا.. وبالنون نصرا.. وبالواو وقاية.. وبالهاء هداية.. وبالياء يقينا.. برحمتك يا أرحم الراحمين

Monday, April 2, 2007

تاج


التاج ده أنا جاوبته قبل كده وكان عندي مشكله هنا بس الحمد لله خلاص هقدر أنزله

س: اية اللي حيحصل لايميلك لما تموت ؟
يارب إجعل يومي قبل يوم إيميلي
ضل ايميل ولا ضل حيطه أهوه بيسليني على الأقل

س: اديت الباس وورد لحد قبل كده؟
لا أديته لحد قبل كده ولا بعد كده
س: لو اه كانت طبيعة علاقتك بيه اية؟
ماليش اي علاقة بحد يا باشا أنا تنظيم مغلق على نفسه
س : اسمك؟
شيرمن
س: اسم الدلع المشهور وسط اصحابك؟
شوشو
س:عمرك ؟
25
س : برجك؟
ليه الإحراج ده
أمتنع عن الإجابه لأن السؤال لا يفيد ف القضية
س : مجال دراستك؟
مهندسة كهرباء ومخي لاسع 240 فولت يعني إحذروا مني ممكن أكهرب أي حد في طريقي
س : شخصيتك نوعها ايه؟
هستيرية عصبية ممطرة صيفا متلجة شتاء يهب عليها الكثير من العواصف الرملية في الخريف تهدأ ف الربيع
شخصيه عاديه جداا
س : المود بتاعك؟
ايه الأسئلة دي مود مازيل من فضلك
س: وقت فراغك بتعمل فيه ايه؟
بقعد ف البيت أدام الكمبيوتر بتاعي وأنسى العالم اللي حواليا
س: الاكلة المفضلة؟
البيتزا
والمكرونة بالبشاميل
س:الصفات اللي اخدتها من بابا؟
الطول - الإبتسامة الحلوة - اللون الخمري - الحياة المنضبطة - الأكل بالشوكة والسكينة - التصرف بجنتله
س:الصفات اللي اخدتها من ماما؟
الحنية - الرومانسية - ا لحساسية ومحدش يضحك دي مش معناها الهرش
الطيبة بس دلوقتي بقيت أحيانا شريرة

س: اكتر6حاجات بتكرهها؟
الانتظار
الكذب
الخيانة
المجاملات
اللوع
البخل ودي أهم حاجه بكرهها

س:اكتر 6 حاجات بتحبها؟
الصلاة
قراءة القرآن
أهلي
الجلوس أمام الكمبيوتر ساعات طويلة
النوم بعشقه عشق
البيتزا

س:الشغل بالنسبة لك ايه؟
ولا حاجه لأني مش بشتغل
س: السفر؟
بعشق السفر لكن بخاف منه
س: هل لديك اقوال اخري؟
لا يا أفندم شكرا
لكن بمرر التاج ده لجرووم بالذات

8 comments:

واحـــد مـــــن الـنـــاس said...

اللهم صلي عالنبي

ايه ده يا ست شوشو

مخك لاسع 240 فولت

دحنا قرايب بقاااااااا


اللهم احفظنا ياااااارب
:)


عقبال متلاقي شغل يارب

في اقرب عمود نور على ناصية الشارع

Ahmed EIssa said...

اجاباتك جميلة..لاسعة شويتين جايز ومتزعليش من التعبير يععني بس خلي البساط احمدي بقي
فين التاج بتاعي؟
يعني انا ابعاتلك تاج مترديش عليه؟
ابقي تعالي بقي

shermen said...

صلى الله عليه وسلم
إن شاء الله ألاقي قريب شغل وأبقى عمود نور أد الدنيا وألسع أكتر

-------------------

أحمد فينك من زمان ياراجل بس والله انا كنت مشغوله في توضيب البلوج بتاعي هزورك قريب ما تقلقش وهرد على التاجات كلها بس والله كان عندي مشكله وكل أما أجي أعمل بوست جديد يطلعلي خطأ أتجنن وأقفل الكمبيوتر لحد ما قلت أما أغير التصميم وكده والحمد لله بدأت أحط بوستات جديده حتى ابقى بص على التواريخ
ومش زعلانه من التعبير خلي البساط أحمدي ولا يهمك يا أحمد
سلام

Eric Matt said...


ححاول اشوفلك حد من اصحابي اللاسعين يشوفلك اي شغلانة عمود نور و لا حاجة في اي محطة كهرباء

الله يسامحك على التاج بس مبسوط بيه

شكرا لك

تحياتي من ماناساس البلد

Eric Matt said...


صحيح يا عروثة

نثيت اقولك على حاجة

ذمان كنت الثغ في الثين و لما ثناني وقعت و طلعت تاني بقيت اتكلم عدل

وكانو بيخلوني اقول الجملة دي

بثبوثة مبثبثة بالعثل و الثكر المبثبثين

أغنية جميلة بالمناثبة بث مين بيغني؟

تحياتي من ماناثاث البلد

shermen said...

عمود نور يا جرووم أنا مش طولي مترين مش عشان أنا قولت أنا طويله أبقى أشتغل عمود نور كده ينفع شوفلي شغلانه ظريفه كده على أدي لمبة 220 فولت نجفه أي حاجه سهله كده
---------------------
اللي بيغني الأغنيه دي أنغام

بس إيه رأيك مش ذوقي حلو ؟؟؟

محمد عبد الغفار said...

بتاكلى بالشوكه والسكينه حتى فى البيت زيى ، بس انا باكل والشوكه فى اليمين والسكينه فى الشمال حتى فو فى دعوه رسميه على قدر من الأرستقراطيه ، كل بيمينك واللى مش عاجبه يطق

بس لى رجاء بسيط ممكن تلغى الورد فرفيكاشين اللى بيظهر فى كل تعليق ده عشان عقدنى ولو مش عارفه ازاى راسلينى على الميل وانا اقلك

على الصوره الرمزه اللى انت حاطاها عجبانى اوى

shermen said...

والله وانا كمان يا محمد بأكل بالشوكه ف اليمين والسكينه ف الشمال واللي مش عاجبه يطق بس ف البيت بأكل براحتي بخلي البساط أحمدي وبالعكس بقى بحب أكل بإيدي بالذات السمك لأنه طبعا ما ينفعش أكله بالشوكه والسكينه


أنا كمان نفسي ألغيها لأني اتخنقت منها ذيك بالظبط
هحاول ألغيه أكيد

والصوره دي رمز على الإعتراض حتى تلاقيها زعلانه ورافعه إيدها لفوق بتعترض


Powered By Blogger