come to my Fantastic World

Graphic post

Shermen-imagaination
Shermen-imagaination

ألا بذكر الله تطمئن القلوب

اللهم ارزقنا بألف القرآن أُلفة.. وبالباء بركة.. وبالتاء توبة.. وبالثاء ثوابا.. وبالجيم جمالا.. وبالحاء حكمة.. وبالخاء خُلة.. وبالدال دواء.. وبالذال ذكرا.. وبالراء رحمة.. وبالزاي زلفة.. وبالسين سناء.. وبالشين شفاء.. وبالصاد صدقا.. وبالضاد ضياء.. وبالعين علما.. وبالغين غنى.. وبالفاء فهما.. وبالقاف قوة.. وبالكاف كفاية.. وباللام لطفا.. وبالميم ملكا.. وبالنون نصرا.. وبالواو وقاية.. وبالهاء هداية.. وبالياء يقينا.. برحمتك يا أرحم الراحمين

Friday, April 13, 2007

لا تعليق


تورتة الزفاف
هو ده اللي هيحصل بعد كده
اصورة دي فكرتني بحكاية واحده صحبتي
فعلا كان ناقص إنها تشد حبيبها من ....... ذي الصورة كده
وتأخده على المأذون
جاتنا نيلة في حظنا الهباب

29 comments:

Eric Matt said...


لا تعليق

وبرضو عايز اتجوز

:(

تحياتي من ماناساس البلد

حائر في دنيا الله said...

ههههههههههه
والله سخرية ممكن تحدث وليه لأ
المهم ان نحتفظ بحبنا داخل سور كرامتنا

مع تحياتي

Anonymous said...

هههههههههههه

توحفة

برضو هنتجوز ولو سحبونا من قفانا

انتوا هتخوفونا ولا إية؟

المهم اللي عاملها ما نسيش حتى خربشة إيد العريس ف الأرض

المسكين عايز يمسك ف حاجة مش عارف

تحياتي

عبدالله said...

معلش يا شرمين عاوز ارد علي جروم الاول
:)
ياد مش اسمها نفسك تتجوز نفسك حد يشدك كده
:)))))

جميله الصوره قوي يا شرمين بس فيها اكتر من معني
الاول انها بتشده كده و هترميه من فوق التورته علشان زهقت منه خلاص
او انها بتشده و تخبيه علشان لقيت واحد تاني احسن منه
او برضه بتشده كده تقوله بطل طفاسه و اكل سيبلي شويه

واخيرا وده الاحتمال البعيد بتشده كده وتقوله سيبك من الاكل ياد خلينا نكتب الكتاب الاول قبل ماترجع في كلامك
:)))))))))


تحياتي

shermen said...

كل واحد حسب رؤيته بقى يا عبدالله فسروها ذي ما أنتوا شايفينها
أنا قلت لا تعليق
----------------
محمد فوزي
فينك من زمان
بس إيه رأيك ف الرسمة معبرة جدا
شوفها من وجهة نظرك محدش يقدر يلومك
تحياتي
---------------
حائر في دنيا الله
نورت مدونتي دي اول مره تعلق عندي
ومعاك حق ممكن تحصل المهم الطرفين يكونوا متمسكين ببعض
وكل واحد يحفظ كرامة التاني
تحياتي
---------------------
منساس البلد
يارب يرزقك ببنت الحلال يا جروم
وإبقى أدعيلي
تحياتي

Reemo said...

قدامى على الماذون
اصل هتتجوز يعنى هتتجوز
الصوره تحفه يا شيرى
فى ناس مبتجيش الا كده :)))))
تحياتى

MONDAHESH said...

يا خوفي من اليوم اللي هتشد فيه

GEBSON said...

بس الصوره دى بعد المأذون والزفه والهيصه ده الراجل مسحوب على حته تانيه خالص مالهاش نهايه

تحياتتتتتتتتتتتتى

Anonymous said...

asadsgtry

محمد عبد الغفار said...

مين قالك انه هباب

Noony said...

هو فعلاً فيه بنات بتعمل كدة؟
أنا إظاهر مش عايشة في الدنيا دي
:(

بس الحمد لله إن معرفش حد كدة

وبرضه لا تعليق

نوني

raspoutine said...

صباح او مساء الخير
على العموم الوقت عندنا دلوقتى الفجر المهم انا اول مرة ازور المدونة بتاعتك دى وان شاء الله مش هتكون اخر مرة لان المدونة عجبتنى وبالذات البوست قبل الاخير
تحياتى ليكى
والاغنية جميلة اوى انا بحبها اوى لانها بتفكرنى ببنت كنت بحبها وانا فـــاولى جامعة وهيا كانت فى الثانوى لسة
سلام

ايمن فاروق

Anonymous said...

دايما البنت بتعمل كدة عشان عاوزة تخلص و يكون كله رسمي و تمام ,,و الواد بيأخر رجل و يقدم نص رجل و يفكر تاني و يقول ايه اللي انا عملته ده حد يشدني لورا..واسألوا مجربين و لا تسألوا خبرا

Anonymous said...

عزيزتي الغالية

دوختيني على مدونتك وكل مادخل السابقة مفيش قلت الآنسة دي لغت الموضوع وشالت الفكرة من دماغها وتفرغت للبزنيس

بس ماشاء الله عليكي حاجة جميلة

وإلى الأمام

وعلى فكرة دي صورتي من زمان لقتيها فين يا عفريته ؟
هههههههههههه

تحياتي

النمر الرياضي

shermen said...

REEMOO
وحشتيني يا قمر
ومعاكي حق بس لازم نحافظ على كرامتنا وهما اللي يجروا ورانا
ولا إيه ؟
--------------
MONDAHESH
ماتخافش كلكم لها
-------------
GEBSON
تقريبا العروسه ظابط عشان كده شداه من قفاه تلاقيها اكتشفت انه حرامي
قالت الحق أحق أن يتبع
---------------
Mohamed A. Ghaffar
مش عارفه بس هو واضح انه كده
ربنا يستر
-------------
Noony
أنا كمان أول مره أعرف الموضوع ده
يظهر إنك مش لواحدك اللي مش عايشه
خديني معاكي ينوبك فيا ثواب
--------------
raspoutine
تحياتي لمرورك الكريم وأتمنى ان الزياره تتكرر على فكره أنا شوفت مدونتك ولقيتها فاضيه واضح انك محتجب شويه لعله خير وبسرعه أرجع تاني عاوزه أشوف كتابتك ناس كتير بتشكر فيك في معظم المدونات
تحياتي
------------------
يعقــوب
جايز يا يعقوب انا ماشوفتش حالات من دي كتير لكن سمعت ربنا يعافينا يارب
----------------
أستاذي العزيز عماد النمر
نورت مدونتي المتواضعه جدا

وشرفتني زيارتك وإن كنت أتمنى انك ما تدوخش على مدونتي بس انا كنت حاسه اني مش بعمل حاجه عشان ماكانش في تفاعل لكن الحمد لله قلت لازم أثبت لنفسي إني ممكن أعمل حاجه والحمد لله بدأت أنجح

دي صورتك من زمان
والله جات صدفه مكنتش أعرف
مش تقولي عشان ما أنشرهاش على النت
معلش بقى المره الجايه مش هنشرها
ههههههه
تحياتي

3aziz 3eni said...

انت لذيذة جدا
بس صدقينى ممكن يكون حظك احسن من غيرك

المهم التورتة كانت حلوة؟

shermen said...

أنا اللي لذيذة ولا التورتة شكلك عينك زاغت على التورتة
عموما بالهنا والشفا
انا عامله دايت

shermen said...

أنا أسفه يا جماعه في تعليقين أتمسحوا مني غصب عني ياريت أصحابهم يكتبوها تاني معذرة للخطأ الغير مقصود

Shower-Mirror said...

طب انا اعمل ايه دلوقتى ...

انا مش فاكر كتبت ايه ..

عموما يا ستى عقبالك و انتى بتمسحى بعريسك ارض التورته كده ...



تحياتى

3aziz 3eni said...

على فكرة انا مش هي انا هو
صباح جميل مشرق كلة حلويات من غير سعرات
علشان الدايت

أحمد العربي said...

أنا قلت قبل كده هايجي يوم علينا ونطالب بحقوق الرجل

shermen said...

Shower-Mirror
أمسح بيه أرض التورتة حرام عليك
ما يستحملش


Sokomonoce
سوري والله ما أقصد
هبقى أسمع أغنية هو وهي عشان ماأتلغبطش



أحمد العربي
نصيحه مني طالبوا بيها من دلوقتي

Dalia said...

هههههههههههههههههه

هو ده اللى هيحصل بعد كده
بس هما فين العرسان عشان نسحبهم من ..... على المأذون

safa7_karmooz said...

حتى عالتورتة بهدلتونا

مش متجووز :P

3lool said...

سيبك من الصوره وسيبك من صاحبتك

هقولك علي حاجه تخليكي تشدي احلي عريس من قفاه ومن وشه كمان

الدعاء

ادعي ربنا باخلاص وحطي تحت اخلاص 10 خطوط وانتي تشوفي النتيجه بنفسك

تحياتي

shermen said...

dalia
في دفعة جايه من الصومال إلحقي إحجزي واحد قبل ما يخلصوا

shermen said...

safa7_karmooz

أنت حر انت الخسران
---------------
3lool

أكيد طبعا الدعاء
ونعم بالله

zordeak said...

هههههههه

انا جييت اهو

هوا انا كنت قلت اييه


مش فااكر

:D


بس نرجع ونقول ان ده الواقع دلوقتى

البنات بقو بيشدو الولاد من قفاهم علشان يتجوزو

والولاد بيهربو

او بيحاولو يهربو

يمكن خوف من الالتزام

يمكن مش قادرين يشيلو المسؤلية

يمكن احباط داخلى عميق من الحياة اللى شايفينها

يمكن وده الاكتر

مش عايزين يجيبو ولاد فى عالم هما مش حابينه

ومش قادرين يعيشو فيه

لانهعم كل يوم بيتهانو

أنا شكلى هقلبها سياسة كده

بلاش احسن


سيبك انتى

التورتة زى العسل


:)

shermen said...

zordeakوالله معاك حق في كل اللي انت قلته
أقلبها سياسة ولا يهمك

فعلا التورتة حلوة
بالذات الكريم شانتيه


Powered By Blogger